之前我放產假,我老公有時"吩咐"我做A+B+C,若我未能完成時,佢總會用一種"你響
屋企o甘得閒,又唔駛返工" o既語氣再三提醒要我做o既事!  我成日都同佢講,做媽媽係一份full-time job ,24/7 on call o既! 今日我相信佢終於明白多少啦!!

話 說今日禮拜日,我要返工朝7晚8, Natto BaBa第一次全日自己湊仔(不過中場我奶奶都有黎幫Natto沖涼)!於是乎佢暗訓,餵奶,換片,陪玩一腳踢!! 聽講Natto今日好乖,食奶無扭扭擰擰一次啜哂五安好乖仔tim! 我仲以為我老公會湊得好輕鬆, 點知食晚飯時,佢已經話見暈,我問佢係咪食唔飽佢又話唔係!唔夠十一點半,Natto都未o訓佢就話"老婆唔得啦,我好暈呀,唔得啦!"佢 條狐狸尾巴一郁我就知佢咩東東鹽茜蔥啦,原來有人眼o訓!! 縱使我用盡辦法同佢講野,都無法阻止佢響五秒中內o訓著覺!!! o個個睡姿哩,真係好想影低佢post上黎大家分享下!!!!駛唔駛o甘眼訓呀!!湊左一日仔之嘛.............何況Natto已經相當比面 食奶無扭計tim啦!!

所以哩............人地老公人地爸爸唔該下次唔好再話你老婆又唔駛返工好得閒好輕鬆啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()