close

jO5qQWmHrB3H3Pr6HlelNA

是日媽媽無洗頭,不宜上鏡,Baba頂上!!

sWC8appfg7K4WE2prOAjNA

青蛙+老虎仔係Natto o既好朋友

m6xmjgGbZVKWHqDEXgl32A

悶蛋國無咩好,好在地大,屋大,有好多地方比你擺無聊野!呢個垃圾筒專係用黎放BB屎尿片,有防臭功能,佢話一個專用垃圾袋可以裝250條片,方便又衛生wor!!十二朝之日我地清一清,出現以下場面!

7sV_1x5Kebng69HBcuv1yw  

十二日黎用過o既屎片,不計尿片

 

十二朝對我黎講無咩特別,除左係我奶奶要派薑醋o既日子之外,我仍然坐月中!
洗頭沖涼我一早做左~

悶蛋國今日華氏100度高溫,熱到發顛,只能留響屋企嘆下冷氣,午餐係越南檬,下午茶係我細妹自家製既蛋Tart, 晚上出關去我老公麻麻既九十歲壽宴, 即係話有兩三個鐘我要同Natto分開.........

這就是我的十二朝了!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()