close

 1

Chocolate moouse cake (4")

2

從來未見過o甘細o既生日蛋糕

3

一家三口子

4

係細左D﹐不過都係我一點心意啦!!嘻^^

5


呢張我好大肚婆feel

6

With Uncle Wong again.....

 

好幾個禮拜前係我親愛的o既生日﹐本來想整個蛋糕同佢慶祝﹐不過實在又熱又累﹐最終都無整到! 而親愛的又唔係一個Cake lover﹐所以我只係買左個好細o既蛋糕仔比佢!點知被投訢點解佢個蛋糕o甘細wor!!!哈哈~~ Sorry!!!

我 又係求其左d o既~我發覺結婚之後﹐更加唔重視生日呢個日子!唔知係咪一年實在有太多紀念日or節日要慶祝呢?人越大﹐越覺得生日之嘛﹐年年都有唔駛大事慶祝啦! 不過"年年" 唔係guarantee o既事﹐生命無常﹐有時我地太過take it for granted 啦!以為一家人齊齊整整係好簡單o既事﹐其實一夜間可以失去好多!!

要珍惜﹐要知足﹐要學會感恩!! 就算係一個小小o既生日﹐我地都應該珍惜可以同家人慶祝o既機會!!! 不過我地一家會係八九月o既壽星﹐o甘短時間食o甘多蛋糕會好肥架bor!! 以後我地將三口子o既生日party 合併﹐食一個蛋糕﹐慶祝三個生日啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()