1

又到左出動搵好野食時間!是晚我親愛的比左一個anniversary surprise(其實都唔係咩surprise﹐因為我知實有好野食)


自從去完日本﹐著左日本魔後﹐而家我地o既生活都離不好日本野!!有幸成為我地一週年晚餐o既餐廳係一間日 本&法國o既Fusion restaurant! 大廚先生係日本人﹐響法國讀廚﹐同時亦響法國&日本做過廚師開過檔﹐如今進註左我地悶蛋國呢度!全餐廳都係40+ o既先生女仕﹐我地算係最年輕又最causal o既一對﹐因為個個都著得好"四正"唔似得我地o甘街坊!!Honey~下次去呢d餐廳可唔可以叫我著返靚少少尊重下場合呢?


呢間餐廳可以單d佢地o既entree 又可以點佢地唔同價錢o既套餐$35﹐$45﹐$65不等包括湯﹐沙律﹐前菜﹐一至兩個entree (視乎價錢)同埋甜品! 我地點o既兩個set都好得!!甜品亦係一絕﹐整得好靚!!佢地出名甜品又靚又好味~睇黎我地又有再見面o既機會啦!!


多謝哂我親愛的o既surprise dinner~

 

23

一週年晚餐@Masion Akira,我地今日係著左情侶裝架﹐哈哈~

4

餐廳唔算大﹐不過環境舒服

5

餐前小吃Fried Sticky Rice with cheese

6

Oyster Flan in a Sea Urchin Beurre Blanc Sauce with Green Asparagus

7

Smoked quail with greens

8

Grilled Duck Foie Gras in a PortWine Truffle Sauce with Daikon “Pot-au-Feu” and King Oyster Mushroom

 

9

Grilled Miso Marinated Chilean Sea Bass with Grilled Ratatouille

10

pomegranate sorbet

11

Angus Beef Filet Steak in a Cabernet Sauvignon Sauce with Gratin of Potato

12

Pan Roasted Lamb Chop Coated Panko in a Tarragon Sauce with Potato Mousseline

13

My dessert ~Grand Marnier Soufflé Classic

15

Hun's Dessert

16

餐廳知道今日係我地anniversary﹐送左一細盒Homemade o既 Truffle 比我地!!超好味!!!

17

唔識飲酒o既我地為左隆重其視一週年﹐點都要開支香檳仔o既!! 呢支細野香檳仲貴過大支o個D﹐唔知咩名堂o甘貴啦!不過聞落第一下有D似納豆味﹐親愛的就話又似尿味(大穫!!!)好彩飲落都ok!!! 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()