close

我其實係一個懶人﹐雖然未至於懶到出汁o個隻﹐但係一定唔係工作 狂﹐喜歡日做夜做o既人!! 我努力工作o既原動力( long term)除左想過好D o既生活﹐改善我o既四星級的家﹐同埋每年一大旅行外﹐short term就係工作過後返屋企可以見到想見o既人或物﹐例如我隻小菲!!每日放工時兩個鐘我都會特別努力工作﹐因為一唸到仲有一陣就會見到佢地我就會好興奮 ﹐突然turbo up!!!雖然返到屋企無即時衝埋去大嗌"好開心見到你"﹐的的確確呢個係我工作o既動力之一!

呢幾日返到屋企只會見到菲菲﹐有點兒若有所失﹐不過就多左D時間靜靜思考﹐心情平和舒服!! 間唔中可以獨居一下靜化下心靈﹐都未嘗係一件好事!特別係對於我呢類EQ比較低o既人

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()