close

呢兩日﹐ 一個字。。。"支力"!!!!! 星期六無啦啦比人捉左去開OT﹐攪到2點先返
屋企!!星期六全晚無左啦~我隻B就同D麻笠朋友(叔叔)去足浴﹐仲幾條友仔走去黃金地呢D年青人勝地捉象棋"~"  今日去左ikea掃屋企野﹐買左電視柜﹐衣柜﹐床s。。。加加埋埋成千磅野﹐搬左一半返屋企﹐其餘o既真係拎唔到唯有送貨!!

唉。。。我真係土生土長o既香港人﹐好唔習慣呢度買傢俬要自己搬返屋企﹐自己砌!!響香港買野﹐比錢就會砌好哂送到 你門口!!由2點去到差唔多8點﹐我o既EQ由80降到近乎0﹐成個人差唔多爆炸!!!!點解搵o甘耐都搵唔到自已想要o既野??比完錢睇住隻B好辛苦o 甘一件一件抬上車﹐自己又弱雞一D都幫唔到手!!!Fussy.....我 好壞疑自己響醫院係點樣抬D 三百磅o既patients~ 唉。。。。攪左成日﹐仲要比人一次又一次放飛機!!真係頂唔順啦﹐最討厭成日一時一樣o既人﹐係長輩都係o甘話!!成日約左人又突然話唔黎﹐如果係唔想黎 ﹐一早同人講ma﹐真係令人無心機再約佢出街!!到人地唔約佢啦﹐又心裡面覺得不受重視。。。。唉唉唉。。。。算啦!!!呻完!!!


睇黎我都係唔適合做媽咪﹐因為我真係唔係一個有耐性o既人!!或者返工時己經比哂D patients﹐返到屋企就無哂!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()