多謝各位blog友仔對我o既關心!抖左幾日﹐過左一個非常之悶o既 stay home long weekend之後﹐我已經無再見紅!而Natto亦用行動証明比我知佢好健康﹐因為佢每日都橕到我肋骨都幾乎彎埋!!

星期六我去左做血糖測試(glucose tolerance test GTT)﹐俗稱"飲糖水"! 呢個test係用黎check下你有無患上妊娠糖尿病o既可能! 2-5% o既準媽媽都有機會患上妊娠糖尿﹐詳情可考慮我之前呢篇blog!

http://hk.myblog.yahoo.com/OB-siuna/article?mid=2136

飲 糖水會響24-28週時進行﹐臨test之前o個日過左12點後就唔可以食野﹐不過飲水就無問題!去到clinic後姑娘就會比支類似芬達o甘o既糖水你 飲﹐但係唔好飲得太快﹐五分鐘o甘上下o既速度啦! 味道似無左氣o既芬達﹐又唔算太難飲!飲完之後一個鐘抽血(唔好遲到呀﹐會影響結果) 等候o既期間千其千其唔可以食野﹐如果唔係出黎o既結果高左就要再做多次test!不過今次係做三個鐘頭﹐唔好以為三個鐘可以去行陣街﹐因為要每個鐘抽一 人次血﹐即係要響clinic呆等三粒鐘﹐到時人都顛!!

響悶蛋國正常o既GTT 係唔超過140mg/dL﹐超左標就要做三個鐘地獄呆等test﹐如果再唔合格先叫做有妊娠糖尿病!輕微o既就用飲食控制﹐嚴重o既就可能要食葯或者打insulin啦!

我都算係一個幾鍾意食甜o既人﹐希望今次生生性性比我合格!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()