close

淩晨四點鐘﹐當我仍然睡夢中﹐突然被巨響bang bang bang 嘈醒!! 下意識知道係地震呀!!!心唸死梗﹐唔通o甘快輪到我地大地震? 好驚!!驚我地o既四星級的家就o甘碌左落山!! 連平時聲佢兩巴都未必醒o既老公都醒哂﹐今次真係搖得好犀利!!!

而菲菲亦嚇到彈左起身﹐一臉"咩事?咩事呀?" o既樣!! 四星級的家左右搖擺左10秒就停左! 心跳加速﹐以為今次一定窩可!! 打開電視一睇﹐原來只係4.4級!!不過由於震央好接近我地住o既地方﹐所以比起以前更大級o既地震﹐呢次我以為可能有六級以上!!


虛驚一場!!大家都無事!! 不過菲菲受驚啦!!佢以為淨係我地間房有地震﹐跑左過呀妹間房唔肯返過黎我地度o訓!!比佢激死!!


睇黎我地要決心準備一D地震用o既危難包先得!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()