日本簡直係一個美食天堂﹐特別係甜品﹐靚到好似一件藝術品!!本來己經預備每一餐都要有甜品到肚﹐點知眼闊肚窄﹐已經盡食啦!!!

Aiya..........越唸就越想去!!!STOP!!!努力工作呀!執媽小姐!!!有得做先有得食!!!(雖然我仍然好期待下一次再去日本﹐我發誓一定唔會要自己等太耐!!!)

而更離譜o既係: 有一日我老公無啦啦同我講"D機票都無我地去o個時o甘平!!" WHAT??我老公比我更愛日本美食﹐返到黎都仲要check住d機票﹐如果有平又搵藉口再去過!!而家佢一見到"Product of Japan" "Made in Japan"o既野食就雙眼發光!!!!


唉........我地呢兩隻中左日本魔o既小鬼!!

1

2

杜小姐介紹o既北海道極濃牛奶雪糕@涉谷parco2 斜對面,食落有D似牛奶冰﹐質感唔似雪糕o甘滑﹐攪攪下就變左牛奶思樂冰!! 北海道o既牛奶~~兩個字:感動!!

345

呢間mikimoto lounge全樓三樓﹐最高層係Cafe o既所在地!! 佢地有幾個cake set比你選擇﹐around 1200-1800 yen﹐唔包括飲品!! set set都好靚﹐好難選擇架!!

6

Hun: 終於唔駛shopping住啦!

78

我最愛的CUP千!!滑~

9

甜品都fashion過人﹐有帽帶!!

10

我呢個布丁唔似布丁﹐杏仁豆腐又唔係o既東東!有杞子同熱情果拌碟!!都幾好味!!

11

下兩層就係賣手飾同包包o既地方

Mikimoto Lounge@銀座

 

 

12

呢間係響法國一間出名o既﹐我點左佢地o既招牌opera cake parfait ﹐唔太好朱古力o既我就覺得普通! 呢set好貴﹐覺得唔太值!! 2000yen連飲品!!如果我地識睇日文menu就可以叫其他cake set!!

Dalloyau@自由之丘

1314

點都要整杯CUP千先得

 

15

響吉祥寺井之頭公園裡面o既水月亭有好多奇趣特色雪糕﹐我地試左粟米湯味o既甜筒!!出奇地夾味﹐好正!!我地又膽粗粗地叫左杯miso soup味o既!!點知~!中招!!怪味呀!

16

見到我都無o甘甜笑過o既衰hun!!!

1718

呢幾個蛋糕好睇過好食!!

19

不過杯latte就very 骨!!

Lemon Drop @吉祥寺

20  

黎到日本又點可以錯過巨蜂提子!!!雖然已經係水尾﹐仍然係又大又甜!!

o下?係o甘多啦?睇返相先知原來我今次唔係食左好多甜品﹐唔怪得好似唔夠皮啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()