1

搬入四星級的家差唔多兩年幾啦﹐今年係第三個聖誕節啦﹐從來都未為屋企佈置過聖誕樹!!早前因為結婚裝修再唔係出左國根本就無真真正正響呢個家過聖誕節!呢個聖誕我地會最痴家﹐聖誕樹終於有機會黎我地屋企啦!

2

3

到達大型decor warehouse﹐好多聖誕節o既裝飾﹐眼都花埋﹐本來見到一棵藍色聖誕樹好型﹐不過last one比人買左!

4

5

6

菲菲攪攪震﹐響地下典黎典去,又收埋自己響樹底

7

好不容易地先坐定定同BaBa合照

8

今年姐姐送咩比我做聖誕禮物呢?如果有骨骨就好啦............

10

攝石菲

1112

Santa Claus is coming to US~~~~

 

13

加拿大蟹蒸滑蛋粉絲

 

14

南乳骨

15  

蝦米清湯絲瓜

 

煮家男初班畢業啦!!

**************************************************************************

我返工o既日子因為太累﹐飯都煮唔到!!呢排好彩得我老公放工返黎仲要辛苦地去market買菜煮飯!!辛苦哂你~~(雖然比我見到少少"拿渣"野)


呢日餐So called 老公送比我o既 home-made pre-anniversary dinner!!

謝謝你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()