仲記得第一次做學生時入手術室睇剖腹生產﹐心情好興奮﹐因為覺得一 個生命從另一個生命o既肚皮裡面出黎﹐感覺好奇妙!臨入OR前﹐我professor仲問我有無食早餐﹐頂唔頂得順!!我話無問題﹐唔怕血!!!第一次目 睹整個開刀過程都唔好講笑﹐有D暈暈地!!暈暈地唔係因為我怕血﹐而係太緊張加上帶住口罩好焗唔係好慣! OR裡面好凍好凍﹐因為低溫可以防止細菌o甘易滋生﹐開刀時用o既電槍(Bovie)又傳黎陣陣o既"火羅"味﹐第一次聞好臭!!當然而家我已經聞到慣哂 啦!


其實好多人都有個疑問﹐平時我地唔小心切親手D血都流到baba聲!!成個肚皮切開﹐點解唔係流好多血呢? 一般剖腹生產失血大概500-1000ml(順產少於500ml)﹐醫生其實用手術刀同埋電槍(Bovie)開刀o既!手術刀同一般刀無咩分別﹐不過利 d﹐而bovie就既可用黎切又可同時用高溫將傷口止血﹐所以開刀唔會見到好多血淋淋o既場面!就算爸爸陪產都唔駛太驚~~


開刀快手o既一個鐘唔駛就攪掂﹐如果係teaching hospital o既就會耐D﹐因為通常D主診醫生會帶住D實習醫生入去學野﹐又比佢地試下開刀﹐縫針﹐ 所以會耐D!!我最長o既一次開刀就響OR磨左差唔多3個鐘﹐企到腳都軟埋就係等d實習醫生!最快一次由推產婦入手術室到BB出世係5分鐘!!因為係緊急 開刀﹐個醫生快到我都睇唔到BB出
黎o個一刻!!


而家開刀o既技術好左好多﹐D媽媽最擔心o既疤痕其實己經越黎越短﹐大概10cm﹐仲要開刀都會開響bikini line﹐即係差唔到響恥骨位﹐ 一般等d毛毛生返出黎就可以cover到﹐著bikini都無問題啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()