今次三日兩夜o既旅程﹐得到台灣朋友仔o既熱誠招待﹐帶我地食左好多好味o既地道小食﹐進補餐﹐海鮮等等~~某程度上我覺得高雄同台南o既美食仲好味過台北哩!!而且佢地比台北人熱情﹐當地消費又低﹐真係好值得去!


不過交通方面嚇死人啦!﹐無咩交通安全可言﹐任你隨便迫車(就算大大隻字寫住嚴禁迫車一樣唔理照停)超速遇上警察都無有怕照衝!! 我自問唔敢響佢地地頭開車﹐坐車都驚險百出﹐少D心血都唔掂!!

1

黎到台灣D可以唔食o既牛肉麵(高雄大牛﹐連市長都係佢fans)

2

超薄皮小籠包(好食過鼎泰豐)

3

台灣人最喜歡飲綠豆同苡仁湯

4

肉圓﹐有d似厚皮小籠包﹐配汁一齊食好好味!!!

5

台南周氐蝦卷

6

7

點少得行夜市呢~台南最大o既花園夜市

8

海鮮店﹐同香港o既西貢海鮮唔同!!佢地o既海產店唔止食海鮮仲有好多壯陽大補湯﹐老闆娘極力推介﹐最後我地都唔敢試

9

最後只敢食雞子

10

羊肉爐好似都話係補湯黎wor

11

xo醬炒翅仔﹐我覺得比紅燒大裙翅更好味

12

鯊魚皮又係一個推介菜

 

13

台灣創o既綿綿冰﹐但係我反而覺得香港o既松記好食D﹐果汁味重D﹐台灣o既就奶味重

 

14

有咩令我忍唔住要響街頭即時食呢?

15熱辣辣o既豬腳

 

16

呢個就係我接生o既BB女﹐已經兩歲幾啦

17  

居然可以將架車迫響馬路中心o既斑馬線﹐問你死未?

arrow
arrow

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()