close

我以前一個從台灣特別黎生BB o既一個patient﹐話o甘快又黎生第二胎啦!!今次我終於見到我當年接生o既BB﹐Nevaeh! 時間飛逝﹐佢今年差唔多兩歲啦!!我可以話係除左醫生之外﹐佢出世之後第一個見到o既人^^ 

我地一齊去食lunch同行market~ 呢一次我終於明白咩叫Terrible Two啦!!照顧一個快兩歲o既BB少D精力都唔得﹐睇少一眼又唔得﹐本來用半個鐘做o既野﹐要多一倍時間先做得完!! 行完market﹐Nevaeh 扭計扒地wor﹐我呢個EE咪去抱起佢囉!!一抱就出事﹐我低估左佢呢個快三十磅o既人仔﹐一抱之下用錯力﹐兩隻大腿抽筋起黎!! 嘩!!!我比佢九級半痛﹐痛到我行唔到五分鐘﹐成個人痛到不自覺地抖震同出汗!!我老公見狀即刻過黎同我按摩﹐整整五分幾鐘我先行得返!!

呢下子令我嚴重再三考慮到底自己要唔要生小朋友~ 我呢D弱雞到死o既女人仔﹐抱下B又抽筋﹐點handle一個pregnancy同埋湊細佬呢? (點解我響醫院抬d三百幾磅o既時候又唔會抽筋呢?)


我真係好怕會扭計扒地o既小朋友。。。。。

4

Nevaeh一見到我老公就擰哂頭攬住佢身邊o既女士﹐因為佢唔鐘意同男仔玩﹐好攪笑~~到最後我老公成功拖到佢隻手

5  

Nevaeh & Mami & EE

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()