正當我地夜晚準備出發去食日本野前﹐我奶奶帶左幾隻新鮮海膽過黎探我地!!嘩~第一次開新鮮生勾勾o既海膽食!!原 來裡面都幾核突﹐經過幾次沖洗之後先食得!!!味道超鮮甜﹐而且都超級大隻!我唸一片就等於我地平時出去食sushi o既份量!!今日我地幾個成左成碟十幾廿片﹐超好味﹐不過亦超罪過﹐因為好高膽固醇!!!

即時取消食壽司念頭!! Next time

1

D海膽有大半隻筷子o甘長~~

2

裡面有好多腸同內臟﹐全部比我老公清除哂

1wpBHpf2h9T2jtnHlg6tIA  

好核突o既外表

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()