close

今日我地呢度發生五點八級地震呀﹐雖然只係維持左五秒﹐不過我都真係有D驚﹐畢竟都係人生o既第一次遇上感覺得到o既地震﹐加上之前四川單野令我更加驚﹐會唔會就係o甘大呢?


事發時我響醫院五樓產房﹐準備入patient房送葯﹐突然聽到出面有人嗌" OH my god﹐ it's earthquake" 跟住就感覺到自己她似身處響船度﹐搖下搖下!!走去Patient房去返station己經見到個同事"呢"埋響桌底死都唔肯出黎!而我都仲係唔知死繼續 做野﹐之後唸返都覺得自己一D危機意識都無﹐萬一係大地震我應該被野壓死左﹐不過響五樓都好難唔死!!

之後第一時間打比呀B﹐唔通!!心唸?會唔會開緊會呢?之後即刻send左個SMS﹐終於有回音﹐心都定D!!即時再send多個模擬最後SMS﹐之後電話通返﹐知道大家無事﹐終於安樂哂!!

所以一定要珍惜眼前人﹐成日要講 I LOVE YOU B!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()