close

今日為新居添置馬桶﹐其實係托佢地返屋企﹐因為可以慳返送貨錢~ 之後仲去左
B 先生公司響馬場攪o既週年picnic!見到成千上萬o既小朋友﹐因為個個employee 都幾乎有小朋友帶埋黎一齊玩!裡面大部遊戲都係為小朋友而設﹐好不熱鬧哩!! 我地行左一個圈﹐食左件漢堡飽就走啦﹐無理由同小朋友爭遊戲玩架嘛!!(其實我係怕曬同熱﹐hee~)


夜晚去左探一個大肚朋友仔﹐佢已經6個月啦﹐不過個肚都唔算好大﹐只係皮膚差左!唔通真係生仔會皮膚差???我又無特別留意我o既Patients wor﹐等我留意下先~不過另一個生女o既朋友皮膚又真係好D !

我真係做野同生活都被大肚婆包圍住!!今年真係旺丁啦~

點都好﹐希望個個BB都可以健健康康出世同成長啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()