本來理想中o既wedding gown係簡單為主﹐唔想要好多珠片bling bling﹐不過搵左好幾間婚紗鋪都無類似o既款。又無時間再搵﹐最後同呀媽入左Marry Clarie﹐個服務員又幾細心﹐又比我試左好多件!(響香港試婚紗原來要收$500三套﹐如果最後唔響佢地公司租就唔會退返錢比你﹐所以都唔敢亂試) 試左一件同我想要o既款有8成似﹐但係就無隻蝴蝶﹐又係A-Line﹐不過呀媽話太簡單唔大方。之後再試左一套法國紗大拖尾款﹐都OK wor﹐都唔錯!不過就係隻蝴碟細d~ 結果好快就落訂啦﹐但係又唸會唔會太急決定﹐但唸到過幾日要走啦﹐再唔搵就無﹐好啦﹐就呢套!!


有時太過堅持原有要求會令人好辛苦﹐唔好唸太多啦!!

LasZId75pBrOe6TbwzQ8OQ

我的婚紗前(本來唔比影相﹐sales姐姐見我落左訂就比我影兩張!)

csb57IuNX9w_6tcN9UCs8A  

我的婚紗後

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()