close

1

Happy Natto^^

243

 

仲可以帶狗仔黎玩架,下次帶埋菲菲先~

5


夏日炎炎玩水水,爽呀﹗﹗

6


玩完水,嘆返杯凍飲先~~好凍呀﹗﹗﹗

78910

Kori開心到哩!!

11

每次我帶太陽眼鏡,Natto都會講"帶帶" ,佢原來係一粒貪靚豆

12131415  

HAPPY SUNSHINE DAY ^____^

 

 

 

最近上一D討論區,見到越黎越來人話好想離開香港,移民等等~唉。。。。不禁概嘆點解自己既家鄉變得越來越差,越黎越唔適合住﹗以前確實有唸過讀完書就返 香港,始終屋企人都響香港,根始終響香港﹗不過有左小朋友後,回流已經係不可能啦﹗我個人EQ低,受唔住太大壓力,返香港住我驚我會變成第N個巴士呀姐 ﹗﹗﹗

悶蛋國係悶D,不過對小朋友黎講確實係一個好地方﹗又自由,又多地方玩,最緊要係呢度唔比體罰架,媽媽唔駛旨意郁我一條毛﹗﹗哈哈~~

最 近我地發現屋企附近有個新公園有大水池可以比小朋友玩下,最適合我個膽小豆去玩架啦!! 呢排悶蛋國好熱呀,最適合玩水不過!!! Natto San初初都驚驚地架,後來越玩越興奮,仲唔捨得走tim!!!Kori大膽過哥哥,見到d水柱簡直興奮到撲埋去呀!!大水池旁有幾張優閒檯椅,方便家長 睇細佬,仲有間Starbuck響樹,要沖奶入去問佢地拎熱水就得啦!!小朋友又可以玩得好開心,大人又可以一邊嘆咖啡一邊睇仔,一樂事也!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()