1

瀟瀟灑灑的給我瀟灑的上機:p

234

5

由於日本搭JR去長途地方比較貴,外國遊客買JR pass會抵好多!! 我地買左7 days pass(7日任搭),二萬幾yen!! 響千歲機場個tourist info,用外國人passport就可以買到架啦! 不過我地好似係響香港O既旅行社買左,再去到先換pass!!

6

去到酒店落腳後,我地就去搭地鐵去搵食!!(JR同地鐵係兩間唔同公司,所以唔可以用JR pass)

7

正!!

891011

第一餐總係要食拉麵!! 我老公個沾麵,湯底係魚乾製成o既濃湯,佢話個種滋味到而家都難以忘懷,食唔返!!

12

第一個戰利品,Natto san o既~

13


黎到北海道又點可以唔飲奶

14  


甜品係便利店o既柚子雪笆+布丁!!

好累o既一日,但係大滿足!!


つづく.............................

 

 

 

趁Natto san返左香港,最近應該會少d關於佢o既blog出,我希望可以"有機會"出下個發左霉o既北海道之旅2011!! 但係其實我個關西2010都仲未埋尾!!

隔左十個月啦,我都真係唔知仲記唔記得我響北海道做過咩!!你知啦,又生多一件,d記憶比哂呀納豆哥同西蘭花妹啦!! 盡量啦~

其實數返十個月前,即係上年五月,即係日本大地震後o既兩個月。。。我地今次話去日本都受到好大壓力! 屋企人知我地去都有d說話,特別係我奶奶o個邊!不過我地
呢兩個愛玩唔愛命o既日本忠實粉絲痴線友經過心思熟慮後決定照去,實行六合彩又唔見中o既態度! 其實當時Kori已經悄悄地來臨!! 到而家都有好多人驚左日本唔敢去,我地咪又完好無缺o甘返黎,仲生埋隻健健康康o既西蘭花出黎(kori仲大隻過natto tim)!!所以大家都唔駛太驚,人生苦短,及時行樂!!


一如所料,今次北海道之旅真係好少見到香港人或者其他遊客! 不過因為o甘,我地去個間溫泉旅館免費upgrade左我地去舒淇拍非誠勿懮o個間房tim!!意外收穫!!

今次我地行程都好緊湊(其實有邊次唔係), 由香港去札幌->富良野->美瑛->旭川->網走->釧路->阿寒湖->釧路->札幌->函館~ 真係差不來遊左北海道一圈o甘滯! 呢次我地主
要係自駕遊,去遠o既地方就坐JR! 九日八夜 其實有D唔夠,不過總有下次O既~下次帶埋Natto同Kori一齊去睇花海同雪祭 v^__^v

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()