1

我地當晚入住Wynn o既附屬酒店Encore

23

我地當晚住o既靚房

4

大床上有個小小的Kori,見到嗎?

56


Vegas o既夜色一樣美麗,只係我卦住湊仔無暇欣賞

7

初到M & M

8

仲記得上年去澳門都係住Wynn,又係響床度幫Natto影左好多相

910

唔再係BB o既 Natto San

1112

而家Natto對好多事物都好好奇,形成左成手多多o既惡習!!

13

Natto個樣同個人都越來越百厭!

141516

大自然真係好靚

1718

黎Vegas一定會食Buffet,基乎每次我地都會食Wynn o既buffet,因為懶佢有長腳蟹,同d cocktail shrimp都係我最愛!

19

Kori係一個好鍾意笑o既BB

20

第一次食棉花糖

 21  


一家四口,裙拉褲甩,貌合神離o既全家福

 

 

記得Natto兩個多月時我地帶過佢去Vegas過感恩節!事隔一年多後,我地重回舊地,但已經多左一個Kori啦!! 真係不敢想像我呢幾年人生大事一一o甘發生,仲記得對
上兩次去Vegas我地仲係兩條友(不過其實當時己經陀住Natto,只係仲未知)

帶兩個B出門,難度何止X2?? 尿片,Natto奶粉,衫褲,玩具,食具,奶樽,仲有好多淋岑野,如果自己無車,真係唔知點可以裝得哂所有野!!

我地當時得到我小妹響WYNN工作既男朋友幫忙,upgrade左我地去高層大房,哈哈~~開心死!! Natto跟佢麻麻同親戚一間房,我地同妹妹一間房! Kori因為太細唔可以同我地同床,佢好嘆地自己霸左一張大床!!!

基本上每當有親戚朋友黎悶蛋國探我地,我地都例牌會帶佢地去Vegas一遊!加埋我地自己以前都有間中去get away下,大大話話已經去過十幾廿次! 新意欠奉,不過
每次去都發現有新酒店落成或起緊,我相信酒店多過澳門好幾倍!! 除左食,唔少得會去outlet!今次我地又帶左佢地去Red Rock canyon,順便比Natto親親大自然!


辛苦左爸爸,一個人渣足全程車!

Vegas~~下次又唔知幾時見啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()