close

1

出發啦!!!今次係Kori第二次去LV

2

Natto話要幫手拎行李

3

做女仔既就梗係坐埋一邊嘆下先啦

4

一入房,好似係爸爸最興奮

5

6

我地入住Mandalay Bay旗下既酒店THE Hotel! 比MB新d,contemporary d! 房間都幾大,有一個小廳仲有張梳化可以訓,一家4-5人住都好鬆動!

7

準備去人造沙灘啦

8


兄妹同浴最happy,爸爸都有join!不過相片唔方便出街啦:p

9

應下節,帶返條紅白藍先

101214

 

黎得酒店又點會少得"床戰"哩,兩隻小鬼玩到顛哂!!顛到最後Natto唔小心一腳踢左Kori落床!!! ||"___"||

15

呢張完全係假象,平時打交多過食飯

16

呢個trip係我做手術前最後一個trip!平時唔食炸野既我,居然叫左個fried oreo ice cream,嚇親豆爸爸(我心唸,橫掂之後唔知仲有無得食,括出去啦!!!)

1718  

同場加映: Kori 18個月時既寫真照

 

 

我終於放完病假,今個禮拜 正式回歸執仔生涯!!  其實放假期間曾經唸過不如轉工或轉行,轉變下,換下環境!但係人大左,好似比較偏向平淡(即係hea),要轉變確實唔係易事! 加上我工作其實自由度好大,假又多,人工又唔錯,只係某d同事同老闆差d 同埋返工辛苦d(仲唔夠呀!!) 唉。。。我都係呻下je!! 工照開,仔照執!!  不過復工前一晚,仍然係訓得好差,比我老公話我做左甘多年野,一返工就緊張到訓唔好!!!我都唔想架,唔知點解就係有股無形壓力!!

講 返d輕鬆野先!上個月悶蛋國國慶我地去左las vegas 玩左4日3夜! 第一次帶兩隻小鬼去人工沙灘! 只可惜Natto實在太驚,攪到我掛住"旁"住佢都影唔到咩相!! Las Vegas 夏天簡直係一個大火爐,氣溫高達華氏110度!!響室外企得耐隨時變人乾!! 我地除左玩水,都係行下食下野,畢竟呢個地方大大話話都黎過十幾廿次,加上我地又唔賭錢,都無咩地方好玩!! 某程度上,我覺得澳門仲好玩d~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()