123

啤一啤(無我份)

4

bluefin Tuna +avocado salad

5

Assorted sashimi

67

食食下,個waitress無啦啦比我盒我地!原來裡面係裝住四個小食!(好似係生蠔,鵝肝,海膽,仲有一舊唔記得)

89


之前個活蝦sashimi個頭用左黎炸同滾湯

10


Home-made smoked salmon

11

Miso black cod

12


汁燒帆立貝

13

Assorted sushi

 

14  

Yuzi Sorbet

Kiyokawa

265 S Robertson Blvd
Beverly Hills, CA 90211

(310) 358-1900



 

情人節又到了!!祝大家有無情人都甜甜蜜蜜,開開心心!

自從我生左NATTO後,每逢情人節老公都出左TRIP,呢兩年我都係我D寶貝陪我過!不過結婚後,我地都變得唔太重視呢個節日,禮物就免問啦!上幾年我都有收到花,
不過真係覺得好浪費,我又唔係一個識花之人,加上響悶蛋國唔會有響街上收花比人見到o既虛榮感,因為我係好少會"行街",而街上亦好少人!(所以先見叫悶蛋國嘛)
有見及此,我今年request唔收花,收野食!(完全無新意可言,做左人父母,係無攪o甘多花臣野!) 更加無新意o既係,我地又係食日本野!! ^___^
但講真,悶蛋國食到o既日本野比起香港o既好食好多(當然高級日本餐廳除外)!

我地今次食OMEKASE,即係個廚比咩你食咩!當然係當日時令既好野啦! 7道菜連時令壽司+甜品都係大概六百蚊港幣一位,非常抵食! 響香港食左情人節BUFFET應該都唔止呢個價啦!

第九個情人節啦! 多謝你一直九年既支持同愛護! 而我亦送左人生最大既兩份禮物比你啦,所以打後將來我唔駛送禮物比你啦!(但你想送比我都唔驅,嘻~)

情人節快樂!! LOVE YOU~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()