1

NATTO其實真係唔算係一個百厭既小朋友,但有時都會比佢嚇一跳!!有日我沖完涼出黎,見佢成手白色野,原來佢自己扭開左DIAPER RASH樽CREAM,攪到成手都係,好彩無食落肚!!

23

呀旺頭又黎啦!!!今次我自己操刀,係專登剪到o甘呀旺o既!!哈哈~

4


三隻馬騮

56


有日帶完冷帽後,除低就變左個攣毛仔!!又幾東洋風wor~~

78  


兄妹的愛就係呢D啦

 

 

最近我個BLOG變左一個怨婦BLOG,成日比我用黎呻大肚婆o既不滿同唔舒服!!!我都唔想成個怨婦o甘,但係我真係就快頂唔順!!KORI每日時時刻 刻比幾個星龍拳我嘆,痛到我坐又唔係o訓又唔係!!!呢個一定係一個百厭妹,出黎一定要狠狠o甘教訓下佢!!!個胃又開始頂,食唔到野啦!!上次響屋企食 完個正常SIZEo既烏冬,結果嘔返大半出黎!!!成個人都好烏WHERE,頭髮未剪,又無衫可以著(因為我唔想專登買D大肚衫,好浪費,以後都無機會要 著!!) 又比D白鬼同事激下,我真係就黎要爆炸!!

我在此希望我身邊o既人唔好怪我呢個臭脾四o既大肚婆,我身不由己架!!!

個肚越大,人就越累,成日好想o訓,但又要湊NATTO,最近都少UPDATE!!不過太婆投訴啦,話無野睇,o甘我點都要做返D野!!

以下落黎係響I瘋影o既Natto近照,比太婆佢地頂下癮先啦!!下個禮拜我放假啦,希望會勤力返D!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()