仲有兩個禮拜我就開始放產假啦!!!呢次懷孕,除左無上一胎嘔o甘多之外,兩個字形容:辛苦!!!!!!!

我覺得自己好似一隻企鵝,行路論論盡盡!! 腰痛到o訓覺轉唔到身,要猛住床板先轉到身!!有時起身/轉身時痛到好似骨撞骨,最勁試過痛到腳軟差D跌親!! Kori 比Natto活
潑好多,每日不停地郁呀郁,頂呀頂,頂到我有時透氣都覺得有困難! 我好高興佢o甘活潑因為代表佢好健康,但係有時真係好辛苦,好似長時間馬拉松賽跑緊o甘,喘
哂氣!!o禽晚我仲抽筋痛醒,真係覺得由頭到腳都唔舒服!!

其實我應該好好珍惜呢個最後陀B o既旅程,因為之後收左(肚)皮,唔會再有機會再feel到胎動o既奇妙,到時我又會好懷念!但係我真係覺得唔舒服多過enjoy,有少少產前抑鬱o甘滯!!

希望放假之後會好少少!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()