close

1


2011告別兩張野生日會大成功!!

2

逢星期二四都有新鮮海產由日本空運到悶蛋國

3

Smoked Jumbo Clam(仲以為係豆腐乾)

45789

我地慶祝生日例牌都係食餐好!! 快樂其實好簡單!!!不過又點會少得日本野哩!!! 我地去左食omakase(即係任個師父比當日時令o既野你食) 食完終於止一止D日本癮!!  我o既crazy老公話如果Kori係女,我地就要響生之前再去多次日本o甘話wor,幫Kori入下貨!!!(真係一個日本痴,仲痴過我)

10


大滿足!!!

11

仲有我個鰻魚蒸蛋

12

滿足過後,再黎一個滿足!! 自家製o既blueberry 益力多芝士蛋糕!! (過程無影啦,因為當日Natto絕食,無心情影相!!)

13


Natto全程只對支candle有興趣

1415161718


隨即仲失控!!(連我都係)

19

再一次生日快樂!!!心想事成!!

20  

快D放工返黎收咭啦!!

 

 

過去o既weekend,我地過左一個平凡但又好快樂滿足o既兩日,慶祝Natto BaBa告別二字頭!!

我同老公講,今年無禮物啦,因為我今年同上年都送左份"大禮"比佢,呢兩年無lu! 其實我地不嬲都唔係節日送禮o既人(以前拍拖除外)
我老公話:"唔駛啦!!有你地我已經好滿足" 的確我老公係一個好易滿足又無咩要求既人(對車除外)!
我問佢"o甘生日咭要唔要呀?"佢話你隨心啦(即係想要啦) 不過我整鬼佢,正日無送咭,等佢以為真係無!!!嘻~~

親愛的,

生日快樂!!! 希望你打後o既大半世都比我地纏住你,比更加多幸福快樂+家務你^^嘻~~!! 其實你都算係o甘啦,過左三分一人世就己經擁有左三仔(老婆仔,人仔+屋仔) 希望你不久將來會擁有四仔(加埋dream車仔)!!! 

以後會更加勁愛你的老婆仔,Natto仔同埋 Kori(?)上!!
。。。。待續。。。。聽日去照4D就會知道Kori性別!!(其實我醫生部老爺機都照左,不過未肯定)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()