睇返今次返香港D相,原來我地都唔係食左好多甜品jar!! 其實一直想搵D晶緻Cafe仔食下蛋糕飲下下午茶,點知都無時間搵同去!!唉~唯有等下次!!!

1

23

呢個天使蛋糕係咪流行左好多年架啦!!我比較out,第一次食!!最鍾意都係食佢o既焦糖粒!!

4

Natto都試左少少cream

5

富豪雪糕我以前覺得好好味,不過而家無o甘好味啦!!!個小販好求其比左兩圈都唔知有無o既雪糕我,勁無heart!

678

呢間Cafe呢兩年好似開左好多間分店,我地去左The One o個間!! 咖啡唔錯又多款式,不過蛋糕就好睇唔好食!

9

Ice Latte

10

比較特別o既係佢地呢杯Ginger Latte

111213

中環Landmark呢間Le Salon De Thé de Joël Robuchon係我上Open Rice搵到o既! 對佢有少少期望,可能太有期望,我又覺得o甘o既價錢,只屬一般!! 我地Order Full high tea set ,咸甜點+Scone 都有!

14  


滿記: 又一大路,味道一般o既芒果pancake

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()