1

Nice to meet you guys~~

2

3

場外一大堆三眼仔

4
初meet大頭妹,未熟,唔多理我呢個EE

 

5

媽媽又帶我識女仔啦~~(幾神氣個樣)

6


呀旺去左老遠買早餐比老婆食,真係巧老公!!

7

廿蚊黎講,個展覽都可以話無咩野睇,可能我唔係fans

89


個展覽好睇既程度,請參考Natto個樣

10

 

11

展覽後我地去左迫爆o既新城市POKA cafe ,but.....點解個雜扒得一半?


12

飯後交流

 

1314

黎料!!!嘩Natto仲狼到張開口tim

15  

你睇溝女後o既Natto幾甘開心!! 雄性動物果然係雄性動物!!

 

 

好榮幸今次返香港激約左Blog友仔大頭妹一家佢地出黎一聚!

我地去左香港文化博物館黎Pixar 展覽!我老公話放假都要去同佢公司有關o既地方,真係影多D相send比同事,等佢地知道佢放假都幾掛住公司!!

由於展覽場地唔准影相,所以我地只係響場外影左幾張留念! 兩個BB初頭都唔多騷對方,互當透明!後來大家都o訓醒一覺,充哂電就好D,開始有D交流,仲交換埋香吻tim!!!

今次返香港,我地成日帶Natto識女仔,無計啦,我地o個邊個個B都係仔,陽氣極盛!!!希望次我地再回歸時大頭妹仲會記得我地粒Natto仔!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()