close

1

一上到去導師,一邊食飯盒一邊嘆緊酒

23

其實呢個開蠔班係響中環一個商業大廈裡面一間酒窖開o既

4

開蠔架生

5

生蠔粉絲ss

6


導師講解緊開蠔程序,注要事項,生蠔產地及味道等等

7

當開蠔刀插到一點可以唔跌就可以慢慢用陰力開蠔

8

食蠔前最好將生蠔放響冰監水裡面五分鐘,等D微生物+蟲仔爬出黎先(真係見到有蟲,係正常o既)

9

想食多過想開的人

10

 

配上不同白酒/紅酒

11

準備開工

12

開到啦開到啦

13

Yeah!!!有得食囉

14  


大功告成,準備開餐

 

近年香港非常流行一D小組興趣班,例如蛋糕班,烹飪班,YOGA班,大量呢D林林岑岑o既興趣班!今次返黎有幸有朋友仔帶我地去上開生蠔+品酒班,我地老死都去試下!

我無記錯好似兩佰五十零蚊,包7隻生蠔(美國,法國,愛爾蘭,澳洲生蠔) ,同時會教你點開生蠔同埋咩生蠔配咩酒最好!當然有得喝啦,佢又無特別限你,你話要添飲佢地都無say! 最後附送開生蠔刀一把(當然係質素一般個D)

我呢個大肚婆真係好放肆,生蠔都照郁!!嘻~ 我陀Natto都有食少少,今胎無奶油唔食! 不過酒我就不沾啦,我無玩到o甘大!!!

其 實開蠔都唔算難,係要D時間同埋耐性!!我自已都成功開左五隻,其餘要靠Natto 爸啦! 同埋今次我亦都無好似平時o甘加海鮮醬(紅色個D)或者辣汁,連檸檬汁都無加,原汁原味! 導師話生蠔如果新鮮+靚,唔用醬料先品嚐到佢真正o既鮮味!! 又係真係幾鮮,一D都唔腥!

我同Natto爸都比較喜歡法國同愛爾蘭生蠔,味比較清,唔會好重味,食完有少少after taste!!!下次返黎希望仲有機會上下其他班~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()