1

時差關係,半夜三更有人響樹賣尿片廣告!!

2

清晨五點,起身食到成臉西梅!!!

3


等火車中的不耐煩B

4

@ 又一城.....唔記得間泰國菜叫咩名,不過我覺得一般!

5


幾得戚!!!

6


準備過大海啦~~

7


第一晚@凱旋門老上海

8


受到姨婆熱烈歡迎

9

 

10


小菜ss

11


上海菜點解會有Sashimi食架呢?唔通又fusion?

12

香港人總離不開蒸魚

13

唔知係我定係D野食真係一般,無咩特別,仲貴到飛起!!!係飛起!!!個海皇煲,講你都唔信,價值$3XXX!!!!! 大家都係唔好去呢間野搵食啦!!

14


唯一個蛋散都唔錯

15

Natto可能未訓過King size床,一起身就超high,係o甘講BB話!!

16


今次又係住Wynn,同Vegas o個間差不多!

1718


天濛光的澳門

19  

一家三口(其實當時已經係四口子了!)準備出門,,又係another EATING day~~

 

 

我可恨的老公,將我辛辛苦苦打既遊記delete左!!! 我而家想食人呀!!!

盡我能力記返剛才寫o野............................................................................................
我o既遊記終於要開始啦,趁我D記憶力仲未比哂Kori之前,我希望唔好爛尾!

今年大旅行絕對係一個亞洲遊!!香港,澳門,台灣+日本,度度都留低我地少少腳毛!! 返左香港兩日,就起程過大海啦!! 今次主要都係見下D親戚細叔伯,都無特別去搵食啦!!講真,今個Trip真係好似無食過D咩,鬼咩~個胃又唔爭氣!!

過大海當日早上我地閃左去沙田一田行下,比BLOG友仔撞到,好彩當日有梳頭je!! 之後又去左又一城食Lunch!!真係食唔停~

公 公大讚Natto係開心仔,又唔扭計又好湊!!容我自己讚自己個仔,Natto真係一個新手媽媽都應付有餘o既易湊仔! 個個親戚都爭住抱佢,真係萬千寵愛,仲逗左不少利是tim!!媽媽會將你D利是錢開個基金比你第時讀書用,不過如果你唔讀書,你o既財產將會被充公架啦, 所以你都係乖乖地讀書!!嘿嘿~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()