close

WlLNG0DeaAcMmB89YHha1A

mhr5UISOzQ.WvoRI_DqKhQ


想電死人咩,呀仔??

Iyz5FvuvXVHtZiwwudhb8g  


雲南納豆姑娘

 

 

悶蛋國有一個好攪笑o既華人保險廣告,我地成日笑個廣告好白痴,不過佢裡面有句名言"一人有事,全家受纍",真係一true statement句!!

Natto病左,唔肯食奶,令我地好擔心!加上佢呢兩日又流鼻水又咳又多痰, 仲更加唔想食野!!就算肯食,都係每四五個鐘先食o個三安,一日都唔夠廿安奶!!! 佢好多痰呀,咳到去喉嚨邊但又咳唔到出黎,好辛苦!!我幫佢掃痰又無咩成效,灰ing!!!

呢兩晚佢半夜都嘔奶,嘔左少少痰出黎,好左D!!但我地兩個都o訓得唔好~加上悶蛋國呢兩日都唔知痴咩筋,成三十度,熱到死!! 我都病鬼埋啦!!! 我老公每日早出歸,放工返到屋企仲會做家務,所以佢都係得半條人命,你話係咪一人有事,全家受纍!!

好彩我粒豆病都病得好精神,佢仲成鬼日梁朝偉上身,電到我同佢呀麻暈上加暈!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()