close

 

連日來觀看新聞關於日本大地震o既消息,令人心痛!!!o禽日再有生還者被救返,真係好令人鼓舞!!! 

四川大地震,日本大地震讓我覺得"人算什麼?"大自然一發怒,我地人類縱使有幾先進o既科技,仍然係不堪一擊!! 不過災難已經發生,目前最重要既係救得幾多得幾多,希望生者獲救,死者安息!!

呢次日本大地震令世人都讚嘆日本人面對危難o既勇敢同互助互愛o既大愛!! 但願我地中國人有一日都可以團結起來,互相幫助,建立一個有愛有良心o既國家!!毒奶粉,假食物,盲搶鹽通通唔會再出現響中國!

好喜歡Mr. Children 呢首歌,睇到我眼濕濕!! 特別令我鼻子一酸o既係,記者問老伯有無事,佢仍然從容地微笑回答"無事!再重建就好了!" 實在好勇敢!!

希望核漏可以快D解決,好讓核電廠既工人可以早日平安返屋企同家人團聚!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()