人生無常,越來越覺得做人真係好化學! 人生短短幾十年,好應該及時行樂,放低執著,因為你唔知身邊的人幾時會離開,又或者自己會活到幾多歲!!

2 月15日, 姨媽走了! 應該係意料之內吧!!姨媽已經病左一段時間, 大家都對病情唔太樂觀!!離開了...........對佢係一種解脫!!起碼唔駛再痛.............當日我仲唸起今年五月返香港,帶 Natto見姨婆,應該係最後一次,點知當日就走左!

2月17日,爸爸打電話比我,話爺爺走了!! 呢個消息太突然啦,雖然爺爺已經80幾歲,但係除左老人家小病痛外,身體都算健康,爸爸話爺爺當日下晝仲打緊麻雀,點知夜晚一o訓就唔起身啦!我唸係爺爺太掛住麻麻,去天堂搵佢過元宵節! Natto亦係無緣見到太爺爺
!!我自我安慰, 覺得爺爺同麻麻想早D見Natto,一齊簽左個永久Visa黎探Natto~我仲同Natto講,同太爺爺太麻麻要講"你好"(因為佢地講普通話)唔係講"HELLO"架~

爺爺,姨媽,一路好走!! 我地會掛住你的~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()