1

Hello~ Long time no see la~

2

Do I look cool??

3

咦~差不多高wor~~!!

4

深情對望

5

超like~~~

6

菲菲~~我帶你去街街oY!!!

7  

 

兩隻小手(菲菲似乎夠期剪毛毛啦)

 

好耐都post過菲菲近照啦!!有D大細超tim!!其實我好強調一點,就係就算有BB之後都唔會忽視菲菲,因為Natto未出世之前,菲菲都係我地o既Baby!!

有 少少唔高興我奶奶因為Natto出世後對菲菲180度o既轉變! 以前BB未出世都會攬下菲菲,話佢得意,好錫佢!自從Natto出世後, Natto變左第一位,呢樣我好理解,始終一個係人一隻係狗仔!!不過都唔駛成日話菲菲臭呀,叫佢行開唔好行近BB!菲菲係有D狗味,但係BB未出世前就 有架啦! 有時有陌生人按門鈴,菲菲會吠,嘈醒左BB,又會鬧菲菲,話佢嘈住哂!!其實自Natto出世之後,我地已經將好多時間陪Natto,BB已經分薄左我地 對菲菲o既關心,如果再被嫌棄,實在好慘!!!所以我從來都無刻意分開菲菲同Natto,只要安全,就算菲菲行近Natto,或者掂到Natto我都唔會 介意!! 始終菲菲仲會同我地渡過好幾年,我希望Natto會習慣同菲菲相處,唔好怕狗仔或小動物!!至於好多人話養狗會令BB鼻敏感之類o既憂慮我完全無擔心過! 因為敏感係遺傳多o既,就算無養狗,BB一樣有機會敏感!!So far Natto都無鼻敏感出現!!

佢兩個相處越來越互動!!而家只要菲菲坐近Natto,Natto就會伸手摸菲菲,有時仲會好肉緊meet菲菲,攪到比菲菲怒啤,好攪笑!!  而菲菲一比Natto摸摸時,佢就會反轉個肚腩,示意叫人摸佢個肚!! 佢兩個而家和平共處,唔錯唔錯!!

我希望有養狗o既準媽媽或媽媽唔好因為BB而放棄養左多年o既小動物,只要小心處理,BB同小動物都可以快樂地共存架!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()