close

1

好似坐得四平八穩啦~

2


開個Facebook玩下先~

3

坐U形cushion都得啦^^

4


除左電視,Natto同我地一樣係電腦迷

56  

BaBa成日話我個樣好神氣...Hee~~


今日大年三十啦,我地豆家祝大家兔年行大運,個個兔氣揚眉,開開心心

 

 

Natto打從三個月開始愛上左企企之後,四個半月o既佢最近學坐啦!!

而 家放佢響床/"登"度佢都會弓起個身,好似想起身o甘! 佢似乎唔多喜歡o訓響度玩!有好多人話唔好比BB o甘早企或者坐,對佢腰骨唔好!不過我覺得如果BB平時o既行為,(好似Natto o甘弓起個身想起身)其實就係比爸爸媽媽一個提示佢可以學習企同坐啦~又例如BB見到大人食野時會咀郁郁,媽媽其實可以開始比BB食糊仔啦~不過 Natto暫時都未比我見到佢有為食樣,`所以我打算再遲D先比佢食糊仔! 但我地有試過比蘋果佢lam下,佢似乎都唔抗拒~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()