close

oLSnRcNzcSIdJ_6336c2nA

影証件相o甘大件事,個Passport又要用5年o甘耐,梗係要著得四正D啦!!MaMi話著Polo Shirt好睇

Tz_ti1BMxZOXsJ6tkg13Rw

BaBa,比我睇睇影得靚唔靚仔?

Z3Ignv4.Go420TLMMGCkwQ

真係一個人都無架

jCe8MXmrChpQ5d7KbRHLYw

攪掂未架,我食到手指就黎甩皮啦!!!

JrzZrV39BU9Ee7vzeuUBfQ

qyvTVyRj1boSJxlFim7Q.A  

攪掂食碗麵,禮成!!

我無事啦!!多謝大家o既關心鼓勵!!經過十幾個鐘頭同周公公訢苦後,咩唔開心都唔記得左!!!


上幾個禮拜,終於比返個名份Natto San~哈~拎 左出世紙啦!!!嘩!!悶蛋國拎出世紙易過食生菜,響人地登記結婚o既office,話比佢聽父母名字,係邊個City出世再比$17蚊就即時印埋出黎比 你! 可算係悶蛋國政府部門裡面做野最有效率o既一次!! 有左出世紙就可以去申請Passport啦!! 其實如果唔係要出國,你係無需要申請Passport架,我有同事四十幾歲先去申請佢人生第一本Passport!! 有好多悶蛋國人成世人都未出過國,o甘又係,悶蛋國o甘大,有排都未遊得哂啦!!

申請Passport,盛惠百二蚊,幾都貴!! 但係我比得好Happy,因為我地五月可以返香港啦!!!YEAH!!! 可以回家真好!!

同香港唔同,悶蛋國申請Passport方便好多,只要去指定既地區Office,填表,影相,比錢,攪掂!!唔駛好似香港要去人入境事務處排成個朝早先拎到! 我地去個o個Office,係一個人都無,全程用左半個鐘都唔駛就攪掂,勁快!!!

最初擔心Natto影証件相會唔合作,但係一Take過,雖然無笑,但起碼無合埋眼,擘大個口等等,嘻~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()