close

我幾時都覺得女人一生人會經歷好多大大小小o既痛!!

打從青春期開始,每個月都要痛一次!小則陰陰痛,大則痛到嘔!!(真係嘔o個隻!!) 如果你完全唔痛,恭喜哂你! 只有好少數o既女人月經黎時唔會痛!

 

到學人拍拖啦,甩拖時又會心痛!! 搵到真愛結婚生仔啦,無講你順產定開刀一樣逃不過陣痛,傷口痛!! 到餵人奶啦,谷奶時又痛,BB啜奶唔正確啜到乳頭損又痛,一唔覺意塞左乳腺簡直就係痛不欲生!!

 

痛痛痛痛痛,做女人真係成日都要痛!!

 

我前幾日返工,同事o既一個產婦因為血壓高入院,用重葯控制血壓所以要尿管,點知對尿管o既膠有敏感(LatexAllergy),結果成個外陰腫哂!!!!我從來從來都無見過o甘大o既陰唇,大過一個橙呀!!而且腫脹到好似一個吹脹左p既汽球,大力D掂都會爆o甘,好恐怖呀!!

點解唔係我病人我都會見到哩?因為呢個媽媽整日都痾唔出尿,又要再插話尿管(當然今次就用Non-latex既尿管啦) 我同事要拎埋支大光燈去照都搵唔到尿道口,因為腫得太緊要啦! 我要幫手用兩隻手分開大陰唇先可以勉強搵到尿道口,好彩一次就插入尿道!!~呢個媽媽痛到大喊,成條走廊都聽到!!我好肯定佢一定痛過生仔!!  陰公囉!!佢喊左半個鐘都未收到聲呀!!  一定痛死啦!!

 

~入院打針食葯插尿管已經夠慘架啦,仲要禍不單行敏感到腫成o甘! 唸起到覺得痛

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()