close

我工作生涯中o既第一次, 因為產後大出血因而要子宮完全切除! 比想像中黎得平靜, 雖然四個鐘頭o既手術企到腳仔軟(平時開刀最多一個鐘)

我的不幸中之大幸媽媽,38歲,今次係生第三胎,亦唸住今次生完就紮埋佢,唔會再生! (好彩唔係後生女,又唔係生第一胎) 呢個媽媽有胎盤前置問題, 唔可以順產一定要開刀,因為胎盤前置好易大出血危及媽媽同BB!

B 女順利出世,不過媽媽子宮無法收縮,不停流血!醫生已經用盡方法令子宮收縮同埋止血, 又打收縮針落子宮又紮子宮等等都無法控制出血情況!到差不多流到一公斤血時,主診醫生終於下決定將整個子宮切除,保著媽媽條命! 好彩手術順利, 子宮切除後,流血情況受到控制,媽媽亦只不過需要輸兩包血同一包血清! 但生呢個女足足流左佢1700cc血, 差不多一樽兩公斤可樂,平時正常剖腹生產大概出血500-1000cc!!

以前我好怕要幫病人輸血,更加求神拜佛希望唔好遇到要切子宮o既case!!  但今次自己親身遇到啦,居然比我想像中處理得冷靜, 出黎o既outcome亦好好!! 我唸係經驗比到我信心,嘻~~有成功感!!

四個小時, 六十五塊染血紗布,三十八支縫合針, 1700cc血,結束左我一個超唔應該忙o既星期日!!

祝呢位媽媽早日康復!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()