close

1


Merry X'mas to all of you^^

2

 

Natto的聖誕小人裝
3

與雪人初見面

4


同小朋友影相真係好難好難叫佢地望鏡頭,當Natto終於笑時,大家睇睇我個樣就知我影左幾耐啦

5


點都要企,BaBa扶住就唔耐煩啦

6

Natto都有幫媽媽手掛聖誕老人仔架

7  

Two X'ms treessss~

 

開工真係大吉,忙到我氣都咳!!不過都預左,估唔到第二日返工可以忙到飯都無得食,仲要因為無時間pump同埋身少,乳腺塞左,痛到我哩!!

今日聖誕,唔講D唔好o既野!!大家有個溫暖又happy o既聖誕節吧~~如果係準媽媽o既你,請你唔好玩得太激,食得太飽,因為次次大時大節過後我地收好多作早產症,就係大家玩得太顛啦!!

今年聖誕我地有一份好珍貴o既聖誕禮物,我都無再貪心有其他禮物啦,一份大既己經
心滿意足!! 我地今年o既聖誕留影多左Natto,少左菲菲!!哈~好鬼難兼顧一個B+一隻狗!!希望下年Natto大D, 菲菲可以同地一家影聖誕相!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()