close

hAMurBoDXI2NWh6tAPU20w

兩父子的兒時.....都有D似~

byOOXGj.8iYoMEKwKpC4Lw

WPnDzGbRVXEFCEeaC6nerg

Watashiwa BaBa Desu

MwM4nFQkbiSK5fFAHL1bKw

大腳仔與小腳仔

0mXVx5xkvaWgO.NPV965DA  

爛o訓無左,不過粗心大意仍在!! 有一日我幫Natto換片時, 一打開件衫就見到..........

BaBa你點包片架??

 

 

我老公出左名爛訓如泥.任你點打點踢都唔醒架! 我大肚時已經好左DD,起碼我小腿抽筋大叫都識得起身幫我搓下! 陣痛時一叫就醒~

而家Natto出左世,爛訓情況越來越少!Natto一喊,大部份時間都即時彈起身睇佢,反而到我唔醒,好似有Filter過濾左Natto o既喊聲!

我唸呢D就係當男人成為爸爸後o既奇妙改變,一種發自內心愛o既表現!!

我心感恩慰,會心微笑,因為有人o甘愛自己呢粒豆!

Natto請你愛媽媽o既同時,亦要同樣愛你o既 Baba!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()