終於都可以放假啦!!呢幾日忙到哩~~接親都係大隻B,而且十個有八個都係男B,唔通虎年多老虎仔?

今日我去左照結構(2nd trimester ultrsound),用ultrsound照下BB既心肝脾肺腎睇下有無唔正常!! 第一次見到3Do既 Natto, 好攪笑! 今次100%肯定Natto係男B啦!

不過有幾樣野令我地有D擔心o既~ Natto o既兩個腎仔都比正常脹大(Fetal Hydronephrosis),初時都好擔心,上網做research後知道男B比較容易有呢個情況,有時會大大下自己縮返,如果太嚴重就要出世後做手 術通返,不過都係微創手術,多數都唔大問題,亦屬好普遍o既情況,都放心返D!其實之前有Blog友問過我關於BB腎脹既問題,等我去完旅行返黎再同大家 詳細講下!


另外隻小鬼一定係太過活躍,所以臍帶纏頸,不過醫生話唔係纏得好緊所以無問題,而我自已都接唔少臍帶纏頸B,所以呢樣唔太擔心!! 生長情況都算良好,有兩塊半神戶牛柳甘重(半磅多D)!!

各位朋友仔,月尾再見!!!

9

10

起飛腳+O咀Natto

11  

無咩點重到,但係個肚超脹!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()