由於今次東京之旅實屬即興﹐所以係budget travel!住o既酒店應該係只能容納一張床兩件行李﹐唔知仲有無位行tim!不過我地唸過度過如果要住好少少o既酒店差唔多要比多一萬yen!嘩!! 一萬yen可以食到好多好野架啦!又只係住幾日﹐所以決定食好d﹐住衰d!!


我地兩個都唔係fashion迷﹐唔會血拼響衫褲鞋襪度﹐但係如血拼壽司﹐和牛扒﹐蛋糕﹐咩咩 3.6/4.5北海道牛奶﹐日式串燒﹐25層炸豬扒﹐shabu-shabu(我個減肥計劃又再無限期postpone)仲有一個我送比老公o既神秘 pre-anniversary dinner!!

好期待呀!!!我地幾個朋友仔已經飛左啦﹐下個禮拜我地就meet埋佢地去玩lu!!睇紅葉同埋江之島郊遊都係今次 o既highlight~~至於富士山可能今次未必會去啦﹐因為我地一心想上富士山睇日出﹐由於唔係season﹐可能唔開加上天氣太凍﹐我地會留返下次 夏天先再去!!(又留下再去o既後路)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()