如果唔係今年有驛馬星動﹐就一定係我地中左旅行出遊毒!!! 繼馬爾代夫之旅後﹐今年將會出現兩次大旅行!!(By our definition: 由於住響北美洲關係﹐要坐超過8個鐘飛機o既會列入"大旅行"﹐而小旅行係包括內陸地方同埋唔駛坐飛機o既)

有一日我老公打比我﹐同我講去東京機票超平呀!! $522美金(平時係$700-$1000!!!)真係好抵wor! 但係冷靜o既我都話唔好啦﹐o岩o岩先去完大旅行﹐又去好似好敗家甘﹐加上我o個段日子都schedule左要返去﹐更表又出左好難改(呢個係最大o既原 因)﹐於是我就拒絕左我老公呢個o甘吸引o既敗家主意!!不過內心一直都係心癢癢﹐日本wor!!又有好野食又有野買﹐上次又洗剩左好多日圓﹐機票又o甘 平唔去好似好浪費!! 於是我暗暗地問下同事可唔可以同我調更﹐打定輸數架啦﹐因為o個個weekend係美國o既thanksgiving﹐響美國人心目中 thanksgiving仲大過聖誕﹐一家人團圓點會有人肯同我換!! 響放棄之際﹐居然有同事肯同我調更!!!嘩!!!超開心!!即係可以去啦!!!!(完全忘記左唔想敗家洗錢o既心態)

魔鬼又一次贏左天使!!我地過幾個禮拜就去探富士山啦!!


由於事出突然﹐我又無plan過﹐即時急call老友響香港DHL幾本東京攻掠過黎! 其中兩本係流行東京主持杜如風出o既旅遊書﹐如果你有睇無線生活台o既流行東京﹐佢本書有好多講佢去食去買o既地道地方﹐都值得一睇!!唔駛兩日我地兩個 已經KO左呢幾本書﹐現階段就係planning啦!!!

東京真係一個好吸引o既地方﹐吸引到平時慳家精明o既老公都無法對佢say NO!!

P.S. 由於我無即時決定買機票﹐兩個禮拜後己經變成$597!!不過都係抵!!

3  

右上角o既"食樂 東京"係由飲食男女出版架﹐淨係講東京o既好野食﹐幾多野睇!!最o岩我地兩個為食鬼!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()