close

Yahoo blog裡要有好多空中小姐/少爺BLOG!有時睇佢地呢度去o個度去﹐真係有一刻衝動想走去做空姐﹐橫豎而家做空姐又唔駛靚又唔駛高!!雖然福利人工就麻麻架啦﹐致在有廉價機票﹐又可以喻工作於旅遊﹐好似好吸引!!

只可惜我而家已經有左家室﹐再唔係一隻自由自在o既無腳bird﹐就算我老公肯﹐我自己都唔好意思去做!同埋我呢d 做慣粗重功父﹐擔擔抬抬﹐接慣仔o既執媽﹐你叫我陰聲細氣去問d客"chicken or beef?" 我唸我未必勝任!再加上要我呢個懶人日日返工化"行"妝﹐no way啦! 呢d高級工作都係無我份x__x


但係如果我係空姐呢.............我又可以搵個Weekend去意大利嘆下tea﹐去東京食食食,仲可以成日返屋企食住家飯..............(白日夢狂想症發作中)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()