馬爾代夫其中一個自費活動"local island experience"係去我地resort附近o既一個當地人住o既小島﹐參觀下佢地o既風土文情!馬爾代夫比人感覺好似一個世外桃源﹐高級渡假勝地o 甘﹐但係其實佢地本土人係好樸素﹐生活好簡單!大部份人都係以捕魚為生﹐或者從事同海有關o既工作又或者去resort打工﹐ 而女人就多數留響屋企持家!全個island都係沙灘﹐面積唔大﹐而住o既房屋都好簡舊﹐同D resort比真係形 成一個好大對比!雖然兩個鐘頭就未真正體驗到佢地o既生活﹐不過都大開眼界!

1

豪華與落後的對比

2

油船都係一個普遍工作

4

小孩子好天真無邪

5

6

佢地o既生活都幾hea架

7

High School girls

8

佢地o既中學都有學英文架

9

祥和o既伯伯合作擺pose

1011

無啦啦落大雨變左落湯雞

12

活動後請你食返支水果補數

13

上次tsunami破壞左o既唯一一個地方﹐佢地全島人安全無事

************************************************************************

另外旅程o既最後一日上機之前o晚幾個鐘頭空檔時間﹐我地都請左一個本土導遊帶我地去遊馬爾代夫首都馬里!馬里就比 較城市化D﹐不過都唔算係先進國家! 我地叫導遊帶我地去本地人食野o既地方﹐想試下馬爾化夫菜﹐點知一入到餐廳先中計﹐因為見到resort裡面其他同日走o既住客﹐比人昆左去遊容餐廳﹐食 左一餐水魚餐!一個咖哩飯要$20美金!!!!!唉。。。。不過都預左人生路不熟又要做水魚架啦!個導遊D英文一般﹐都叫溝通到o既﹐佢陪左我地3-4個 鐘﹐我地比左$30美金佢做導遊費同埋請佢食一餐飯!!

14

15

16

佢地market都有唔同o既水果賣

17

18

呢個就係所謂o既馬爾代夫本土餐:烤唔知咩魚同埋tuna soup﹐盛惠$25美金

19

我地個導遊

20  

拜拜啦馬爾代夫﹐我地會再見架!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()