close

去到o甘陽光與海灘o既地方又點可以抗拒resort o既spa哩!!我地訂房時同佢地講我地係去Honeymoon﹐於是佢地就送30分鐘o既IOV Spa比我地!不過要copy 結婚証書比佢﹐証明你地係一年內結婚(唔係N年前) 除左佢送o既30分鐘spa我地仲book左main island spa!o甘o岩有promotion﹐ 一對couple head to toe o既210分鐘o既spa section特價$300美金!於是加多少少錢放棄左原本book o既150分鐘section!


一入到spa house就有小姐奉上兩杯凍冰冰o既橙汁比我地(不過佢地橙汁同我地平時飲o個D個味有D唔同)!之後將我地之前request o既香薰拎出黎比我地再聞一次﹐confirm我地係咪鍾意!之後就帶我地出去戶外spa房! 一間房有兩張spa床﹐couple一齊就最o岩﹐因係大家要光脫脫一齊沖身架! 服務我地o既小姐都係來自Thailand﹐佢會問係受唔受得力﹐邊個部位想集中按摩多D﹐幾細心! 210分鐘做D咩呢?首時佢會幫你全身磨沙﹐再沖身!之後再幫你焗身(用你選擇o既Body polish﹐好似海底泥etc)焗大半個鐘又再沖身﹐之後就按摩啦﹐大概個零鐘就會幫你護膚做facial!最後所有程序完哂之後就有30分鐘calm time比你食下水果﹐飲下野o甘!


而IOV 30分鐘個SPA就只係按摩﹐但功夫一點都唔馬虎架!

做完之後果然係一身鬆﹐o個晚仲好好o訓tim!!

1

房外SPA房

 
 
入spa house 之前要洗洗腳﹐因為周圍都係沙!

 

3

Reception燈光柔和令你好想o訓

4

In-Door Spa

5

6

沖身處

7

Post-SPA refreshment

8

9

10

11  

InOcean Villa SPA

RELAX desu!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()