close

去馬爾代夫旅行一定要本住hea o既精神﹐唔好expect每日都有好多活動!!除左水上活動之外﹐其他o既時間都不外乎浮潛﹐行行企企玩自拍o甘!不過我好enjoy 呢幾日o既hea!!正正係繁忙生活無辦法比到你o既精神釋放!即使平時放假都無辦法o甘RELAX!


不過Resort都提供幾樣自費o既活動比大家玩o既!響villa裡面有張activity list﹐有齊每日提供o既活動!大部份都係自費o既﹐除左House reef snorkeling係免費同埋每日都有schedule﹐只不過每日出發時間唔同!Resort會有船帶你去深d o既地方浮潛﹐應該會有多D魚睇!好可惜我地第一日下午唔小心hea左個午睡﹐之後就排唔到schedule去﹐錯過左呢個免費o既活動!不過就算唔 join resort o既snorkeling﹐自己都可以響Villa附近snorkeling!


我地參加左兩個自費活動﹐night fishing($45 USDeach person)同埋local island experience($35each person)Night fishing唔駛講就係帶你出海釣魚!我地去o個日連埋我地只有3pair couples﹐香港﹐大陸同埋韓國couple! 出發時仲熱到死﹐點知一出到海突然有個大storm飄過黎我地附近﹐即時大風大雨又大浪!!開船o既人又唔返轉頭﹐其中一個韓國女仔又係o甘嘔﹐情況非常 危險o甘!後尾船家先駛到另一個比較細雨o既地方﹐叫我地再釣!我心唸一定係如果而家返去就要退錢比我地所以死人都要我地釣埋先!!到最後我地都釣唔到魚 ﹐不過好心o既船家比左一條佢釣到o既魚仔比我地!而我地同船o既一位大陸姨姨居然好彩地釣到兩條大魚!佢地就好啦!

如果釣到魚﹐resort餐廳係會依照你想煮o既方法幫你整左條魚﹐係免費架!不過如果你係FB o既話﹐你本身o既餐meal就無左﹐變左條魚﹐所以我地最後一日先食條魚﹐因為最後一日只包早餐﹐午餐係自費o既!

1

曬太陽係指定活動!

2

響pool度無聊玩水又得

3

扮Michael Phelps都得

4

再唔係自拍都玩到成日架

5

Hotel 提供o既浮潛"架生"

6789

由於天氣麻麻地﹐水o既能見度唔係好高﹐加上大浪﹐我地今次唔係見到好多魚jar!!

10

@Main Island

11

睇日落

12

個storm仲未大到黎

13

黎啦!!好大個Storm﹐好似Discovery channel o個D o甘﹐好驚!

14

魚穫~左邊最細條o既就係船家好心比我地o既魚

15  

釣完魚﹐嚇餐死﹐嘔餐死後﹐resort提供小小食物"tum"返你!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()