close

我家o既媽媽同我老公一樣都係住家人﹐喜歡在家食﹐所以我地下廚為佢慶祝媽媽節!今次大部份o既食送都係我老公煮﹐仲煮得好好味﹐食到我奶奶不知幾開心!! 叻叻^^ 大半個下午﹐三食送加一個蛋糕!!滿足哂三個人o既願望!!


媽媽節快樂~願天下個個媽媽每日都快快樂樂!

2526

我中學年代上家政學o既龍穿鳳翼!!將雞翼去骨調味後再釀入冬菇﹐西芹﹐意大利瓜加 紅蔔白再放入焗爐焗佢廿分鐘! 我負責去骨同埋調味﹐大廚就釀材料!!

27

比得上大酒樓o既沙爹雜菌肥牛粉絲煲!!超正!!雖然係一樣超唔健康o既"食送"!

28

金銀蛋上湯波菜

2930

我終於成功整到一個似樣o既日式芝士蛋糕啦﹐上次整到個芝士蛋糕變左芝士餅﹐完全發唔起﹐今次終於得左啦!!

31  

今日o既大廚

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()