響日本真真正正食壽司o既就係去左築地﹐拿起手本本日本旅遊書一定會推介:要食靚壽司就一定要去築地!! 不過一定要天未光就要出發﹐因為遲左要排隊閒閒地一兩個鐘!我地都未算最早﹐由新宿去坐JR大概半個幾鐘!!我人生以來第一次朝早7點幾8點食壽司做早 餐!!但係o甘早起身都係值o既﹐因為真係好好味!! o個種好味唔知係因係D魚太新鮮定係點﹐連平時我地食開o個D魚都唔同味!!呢種味真係好特別﹐令人愛不擇手o既味覺! 築地市場裡面都有好多壽司店﹐好幾間特別出名好似壽司大﹐壽司清﹐大和壽司等等!!

我地就選擇左最多人排隊o既壽司大﹐o甘多人等實係好野!結果我地前面排左十個人﹐我地等左個半鐘﹐餓到暈! Order左兩個餐﹐一個三千幾yen一個二千幾Yen!!食左好多唔個咩o既魚﹐不過全部都好好食!!好回味o既一個早餐﹐食完之後有超幸福o既感覺﹐嘻!!

途中經過一間旅遊書介紹賣現燒帶子o既鋪頭﹐個大嬸老闆一見我拎住本旅遊書就搶左去想翻去介紹佢o個頁﹐點知由於我本書已經比我睇到甩頭甩骨﹐佢一攪成本書一頁頁o甘跌哂落地﹐最慘係地下係濕o既﹐佢猛講sumimasen!!唉真係多得大嬸唔少!

a

@7AM

b

等了又等

c

來一個綠茶暖下胃

defghi

碟碟都差唔多一樣o既魚﹐每一碟都唔同味

jkmiW2IV.Mf8lT3Zh2Ba9IUAmn

追加八爪魚﹐甜蝦﹐生蠔同埋大帶子

o

好味o既煎蛋

p

你睇下有幾迫

q

就係呢個呀嬸整爛我本書

s

麻麻地好食o既帶子﹐偏乾

t

u  

D壽司就係一件件o甘擺響度比你食

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()