1

第一次用o既揹帶

2

坐一轉地鐵就攪成o甘啦!!

3

第一站中環:剪頭髮~~

4

Natto好受Salon姐姐歡迎﹐被邀請去做Receptionist

5

MaMi........係咪有外星人侵擊你個頭呀??

6

剪完個髮﹐爸爸己經餓到無表情了

8

MK-ing~~

7

 

9

10

12

11

13

花園街。。。。一個又迫又有味道o既地方

14

好想買個水泡比Natto游水

15

16  

好多生果呀!!! 幾時都係香港多唔同品種o既生果食!!響悶蛋國唔係橙就士多啤梨><

 

有BLOG友仔問點解次次返香港都係勁食同剪頭髮??我相信好多住響海外o既人返香港都會做呢兩樣野!剪頭髮我唔知 啦﹐我就覺得香港剪得比較合心水!!食野唔駛講啦﹐我地悶蛋國雖然都算多野食﹐但有邊個地方D野食多得過香港呀? 加上有D食物亦只係香港先有﹐所以呢兩樣野響我整個旅程佔有好重要o既位置!!係必做既事!!

第二日母親節+星期日呢個多人位﹐我地勇闖中環+旺角!!  Natto出世以來﹐見o既人數應該都唔多得過今日出街見到o既人﹐所以佢興奮到大叫大跳﹐手舞足蹈High足成個旺角之旅!!

我地亦去左花園街睇下有無BB衫仔﹐結果發現悶蛋國真係賣得平﹐雖然款式唔夠香港多﹐不過質地絕對好D! 而且花園街o既BB衫D料子都唔係好好﹐真係唔怪得o甘多媽媽網購美國童裝!!

人多車多o既旺角﹐令Natto high足一日﹐亦令我地筋疲力盡! 本來仲唸住帶BB車出去﹐好彩無帶﹐如果唔係﹐相信又係一個師奶怒火街頭啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()