前幾年我開始聽人講關於養生食品﹐養生食療!!o個時我覺得養生?關我咩事﹐我又病無痛﹐做咩要養生!!? 不過隨著年紀增長﹐哈哈~唔知由幾時開始我會上網搵食咩可以保養身體﹐可以養顏!!特別特別響我發現左眼下面多左一條細紋之後﹐我終於明白女人唔保好易老!!

於是我呢排經常飲紅"早"圓肉茶﹐呢樣係我呀媽叫我飲左幾年我都唔肯飲o既﹐因為我覺得紅"早"味道好怪!!不過同 埋圓肉一齊煲之後又幾好飲!!仲有無啦啦比我響屋企發現呀媽唔知幾時帶過黎o既花膠!!聽講花膠有好多膠質﹐對皮膚好~ 所以我又走去煲響螺雞湯﹐原來都幾好飲!!

至於運動方面。。。有待改進!!除左返工要走動之外﹐回家都幾乎係零運動!!!所以我要的起心肝食完飯之後去做運動﹐而家就由散步開始!!希望響不久將來會變成跑步啦!!嘻~

7V.3M0nlvlnmgT4AmuSRjQ

紅"早"圓肉杞子茶

wc7uB4c_LZWxqmaiVZBOHw  

好似油炸鬼o既花膠

 

HT3O3P.jQ4Np4k6sy3kOPQ  

Fifi: 姐姐炎炎夏日成好眠

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()